Оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці

2013-03-13. - 08-40 / 517

Groshi-grivniМіністерство доходів та зборів України здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

ДПС у Кіровоградській області нагадує – сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як  такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання,  що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Кіровоградській області