Жителі Кіровоградщини оцінили діяльність територіальних органів Міндоходів та якість обслуговування платників податків

2013-06-07. - 10-56 / 484

mindohodСвої думки із зазначених приводів вони висловлювали під час анонімного анкетування, яке проводилось в Центрах обслуговування платників.
Як з’ясувалося під час аналізу анкет, переважна більшість кіровоградців, а саме – 890 (83,5% від загалу) вже відчули позитивні зміни у роботі територіальних органів Міністерства доходів і зборів України. Для 175 мешканців області (16,4%) поки що нічого в цьому плані не змінилось.
На «відмінно» роботу територіальних органів Міністерства доходів і зборів України щодо налагодження партнерських відносин оцінили 342 респонденти (32,1%), на «добре з плюсом» – 358 (33,6%), на «добре» – 292 (31%), на «задовільно» – 60 (5,6%). 13 кіровоградців (1,2%) вважають таку роботу незадовільно.
Найбільш прийнятними формами спілкування з працівниками територіальних органів Міністерства доходів і зборів України жителі регіону вважають індивідуальні консультації (582 респонденти, або 54,6%), участь у масових заходах для платників податків (170, або 15,9%), електронне спілкування (112, або 10,5%), особистий прийом посадових осіб (110, або 10,3%) та письмове листування (72 особи, або 7,6%). Ще 19 кіровоградців (1,7%) надають перевагу сервісу «Пульс».
Більш зрозумілим податкове законодавство у зв’язку з введенням у дію Податкового кодексу України вважають 536 осіб (50,3%), які взяли участь в анкетуванні, оскільки у ньому уніфіковано численні законодавчі акти з питань оподаткування. 421 кіровоградець (39,5%) переконаний, що його окремі норми потребують доопрацювання. Ще 108 чоловік (10,1%) вважають, що у новому податковому законодавстві зорієнтуватися складно.
Із всього загалу опитаних 941 особа (88,3%) задоволені роботою Центрів обслуговування платників податків (ЦОПП), 23 (2,1%) – ні. Ще 101 респондент (9,4%) не змогли відповісти, так як не користувалися послугами ЦОППів. А умови, створені у Центрах обслуговування платників податків за 5-ти бальною шкалою на «відмінно» оцінили 540 респондентів (50,7%), на «добре з плюсом» – 303 (28,4%), на «добре» – 176 (16,5%), на «задовільно» – 41 (3,8%). П’ять мешканців області (0,4%) ці умови вважають незадовільними.
Інформація, розміщена на інформаційних стендах у приміщеннях ЦОППів, повністю задовольняє 833 респонденти (78,2%), частково – 162 (15,2%), не задовольняє – 21 (1,9%).
Участь в анкетуванні взяли 1065 жителів області. Його результати будуть враховані для подальшого поліпшення діяльності територіальних органів Міндоходів та якості обслуговування платників податків.

Прес-служба ГУ Міндоходів у Кіровоградській області